30 Haziran 2006

düzensiz ordu

düzensiz bir ordu gibiyiz şimdi. varlığımızı saçtığımız kent dalgalanıyor. dudaklarımız çatlıyor. boğdurtulmuş bir şehzadenin cansız bedenine saklanıyorum çok eski.
küstah!..
yozlaşmaya bağışıklık kazanmış şu dumansı kalabalığın rahmine pusu kurmuş Hayat-Otlakçıları ve onların şakşakçılarıyla bile mutlu olmaya çaba göstermek dışında daha kaç adım ilerleyebileceğiz Kendimize?
Unut!
Unut tüm yazdıklarımı... adanmış-adanılmış aşkları...
Güz yağmurunu yudumluyorum kasıklarından. Saklı kentler, tenekeAdam’ın paslı dilinden dökülen basit bir şarkı adı gibi şimdi... "Güz Yağmuru.."

Belki de hiçbir şeyi basitleştiremediğimiz için bunca ayrılık.. bunca umutsuzluk...

neden olmasın?!...

izmir/istanbul 95-96

3 yorum:

Adsız dedi ki...

o güz gülleri lan karıştırmışın sen euhehueuh

dirtybird dedi ki...

kalbin yerinden sökülmez yaması uğruna etimizin lezzetini dıştaladık diye aidiyetsiz ve kekeme bir cümle kurmuştum ki şu kendinden habersiz yorumu okudum.
güzel eşini,kedilerini ve birikimlerini alıp ,anayasasında 'kelimeler dokunulmazdır'yazan bir kulubeye taşın istersen.

bu bi seferde kondurulacak yatık leğim direkleri için bile çok fazla
sevgiler

dirtybird dedi ki...

bak bide bu gece en cok bunA baktım..saa da yazdım ne biliim.paylaşmak. http://www.surrealismus.cz/svankmajer